16.

I svaki me put ka tebi vodi ponovo. Svaki se put vratim tebi. Ne, ne mogu objasniti. Nikome ne mogu objasniti koliko mi značiš ti, koliko mi znači ovaj datum. Nema veze što je od tog najljepšeg šesnaestog u mom životu prošlo petnaest mjeseci, i što od toga više ništa nema, lijepo je. Znati da si me tada, tog augusta 16. dvije i jedanaeste učinio, slobodno to mogu reći, najsretnijim bićem na planeti. I volim sve sitnice koje smo prošli skupa, i volim to što se onaj naš najveći strah, da ako ne uspijemo kao par nećemo uspjeti nikako, ipak nije ostvario, što si sve ovo vrijeme tu sa mnom. Što se malo toga promijenilo u našem odnosu, i što si još uvijek ona ista budala. Moja budala, u koju znam da se mogu pouzdati, uvijek. I nemaš pojma kako je meni bilo drago čuti da neko, za promjenu, govori nešto fino o tebi. Jer ja znam da je tako. Jer ja znam da se ispod svih onih oklopa krije jedna uistinu dobra osoba. Jer sam ja tu dobrotu spoznala još u maju 2010. i spoznajem je, svaki dan od tada. Mišo, hvala ti. Što si ti ti, bio i ostao. Što imam potpuno pravo ponositi se tobom, ponositi se nama. Hvala ti. Jer jedini vrijediš u ovoj okolini, prepunoj šupčina i ulizica.

Hvala ti na onom trimetraiznadneba osjećaju. Samo zbog tebe sam ga imala priliku osjetiti. I nema veze ako se nijedan od naših planova ne ostvari. Nema veze ako me ne odvezeš u Beograd i ako ne kupiš ono auto koje se meni najviše sviđa, volim te. I voljet ću te, uvijek.

[IMG]http://i47.tinypic.com/2ce5hm8.jpg[/IMG]

Ti i ja nismo bili samo par,

Jedan svet za sebe, tamo negde

Jedno drugom sudbina.

nepar

:)

Leave a Comment